divendres, 4 de setembre del 2009

Fotos

Hola a Tutom !!!!

Ya vuelve a ser viernes !!!! Poc a poc anem entrant a la rutina i per això heu d'àprofitar el divendres per començar a pensar en el cap de setmana... i pels qui estiguin treballant, ja se sap, el divendres és per desconnectar !!!!!!!!
En aquesta entrada no proposaré res per fer el cap de setmana (o sí, tot depén de com se miri...), sinó que us envio a una web on hi ha publicats els guanyadors del 'Nikon Photo Contest International 200-2009'. Aquests és un concurs que fa cada any Nikon i que hi pot participar qualsevol (des d'aquí animo a tots els meus amics i/o coneguts i/o lectors a participar en la propera edició). La foto guanyadora per a mi és una passada !!!!! m'ha encantat i la resta són per mirar-se-les amb calma també... no se jo si algun dia m'hi presentaré (bé, potser si com no tinc sentit del ridícul). Doncs això paro de dir xurrades i aquí os deixo amb una bona estona de mirar fotus del Mon.

http://imaging.nikon.com/products/imaging/activity/npci/npci2008-2009/award.htm

Fins al propera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!