dijous, 10 de setembre del 2009

Platja, Astronomia i Basket

Hola !!!! avui es Divendres !!!!!
i se'ns presenten tres dies de festa !!!!!!!!!

Espero que aprofitueu el que queda d'estiuet per fer les últimes sortides a la platja... Jo volia aprofitar aquests dies per anar a la
Costa Brava, que aquest any ni ens hem acostat, però al final em sembla que em quedaré amb les ganes... així que si podeu acostar-vos ja m'ho direu i em fareu dentetes....


I ara pasaré a la proposta astronómica... El dimarts 15 de setembre de 22 a 24, l'Agrupació Astronòmica de Sabadell torna a fer observacions on-line:

Es una bona manera de fer una observació sense haver de bellugar-te de casa, en viu és molt més emocionant, però a falta de temps i per començar a aficionar-se crec que és una gran idea. A veure si us animeu i ho feu, no costa gaire... Aquest dimarts el Cel Profund, si us ho perdeu ho tornaran a fer el 29.

La última proposta es esportiva i també per mirar-se-la...
L'Europeu de Basket !!!!!!! encara que España està jugant de pena els basketadictes ens ho hem de mirar... a veure si la propera fase la cosa s'anima...

Bon cap de setmana !!!! i bona setmana que ve... que entre setmana també hi hauria d'haver vida !!!!