divendres, 19 de març del 2010

L'hivern se m'acaba....

Hola a tutom !!!!

Ara feia temps que no em posava pel BODI... i que trist que ho hagi de fer per dir-li adeu a l'hivern. Aquest cap de setmana ja comença la primavera... Encara per això a les muntanyes queda neu i la nova estació encara trigarà a arribar...

Bé aquest divendres us proposo anar encara a la neu, fa un parell de setmanes vam estar a un poblet de la Cerdanya, Prullans i vam skiar a la La Molina.El poblet és macu com tot els de muntanya, cases de pedra, riuet, fred i bé també animals de granja, cosa que va tenir molt d'èxit entre els petits... Ara la Cerdanya ... em contínua passant el de sempre, es bonica, però... és molt plana... les montanyes estan a les dues bandes lluny i al mig tot pla, verd, però pla... i l'ambient, pox no se... turístic del rotllo Barcelona, et cobren per tot i si poden s'et queden els 3 euros de fiança... Pot ser es que acostumada al caire de poble de l'Alta Ribagorça la resta em costa, però bé entenc que la pela és la pela...



Aquest cap de setmana els que esteu a prop de BCN i estigueu interessats en educació es fa l'Expodidàctica 2010... jo em passaré demà a veure que tal, mai he estat en una exposició d'aquest tipus i tinc curiositat, encara que tinc la impressió de que veure moltes coses de noves tecnologies per a l'educació que seran xaxi-xaxis i després dilluns quan hi vagi a l'IES em deprimiré...
I per estar entretinguts aquest cap de setmana amb l'ordinador os passo el link a un programa d'aquest de veure estrelletes:
Jo encara no me l'he baixat, però he fet una ullada al que te i m'ha semblat que es força complet, a veure si algú el proba abans que jo i em diu el què.

Bé, feu el que feu aquest cap de setmana... que us ho passeuuuu rebbeééééé´!!!!