divendres, 9 d’octubre del 2009

De Cine !

Bon divendres a Tutom !!!!!!!!!!!!!!!!
Per aquest cap de setmana de la Pilarica, a part d'anar a Zaragoza a fer un vol (que segur que allà no hi ha ningú) la meva proposta va de cinema. Espero poder anar algun cap de setmana a veure AGORA que s'estrena avui. A part de la meva simpatia per l'Amenábar i tant que m'han agradat les seves pel·licules, hi ha més raons (encara) per voler anar a veure aquesta història. La protagonista és una dona i matemàtica, que més es pot demanar ???
Ja m'imagino jo que l'Amenàbar no parlarà en cap moment del tractat 'Sobre les còniques d'Apol·loni', que va escriure la Hipatia, però trobo genial que algú fora del món matemàtic en parli d'ella i de rebot de les mates (que ja se que no en parla, però ella era matemàtica i amb això per a mi ja n'hi ha prou).
Bé, espero que quan la vegi pugui dir que ha valgut al pena, encara que soc parcial, ja que se que qualsevol error històric o ombra de dubte que hi vegi li perdonaré a l'Amenábar.
Bon cap de setmana de 3 !!!! dies !!!!!
Y felicidades a las Pilares !!!